2012. április 21., szombat

2012. március 23.

Ma végre ismét kimozdulhattam: meglátogattam Gavrialékat. Azt hiszem, a családnak ez az ága az, ami a legjobban hasonlít egy bizonyos részre a Branimir családban. Igen, Kamen ágáról beszélek. A szülők még egész normálisak, Sofiya azonban teljesen lökött. Igaz, hogy ez más ágon is megjelenik, gondoljunk itt például Yulinára...
Tehát a mai napot vendégségben töltöttem. Jó volt, azt hiszem, lassan kezdem egyre inkább megismerni a családomat.
Csak úgy két vagy három órája értem haza. A húgom már aludt, mert elég hosszú nap állt mögötte, Timet meg most kergettem el az ágyba. Én még nem vagyok álmos, hisz az utóbbi időszakban nem használtam túl sokat az energiáimból, úgyhogy terveim szerint még jó pár óráig ébren maradok. Talán olvasok valamit. Úgyis van nálam néhány kötet Shakespeare-től...
Ha Kam ezt olvasná, falnak futna. Jó éjt, kedves naplóm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése