2012. február 17., péntek

2012. február 16.

Még mindig a hitetlenkedés állapotában tartózkodom, de most már talán felfogtam annyira, hogy értelmes jegyzetet készíthessek róla.
Hogy mit? Azt, amit Mr Crow-tól tudtam meg. A szüleim élnek, várnak vissza, van két testvérem, és csak három napot kell várnom, hogy találkozhassam velük.
Igazából azt hiszem, még fel sem bírtam fogni: arról pedig, hogy egész pontosan mi történt velem... végképp fogalmam sincs. Lord Sammael azt mondta, hogy azt majd édesapám és édesanyám elmondja.
Vajon milyen lehet Nikolai és Sofiya Antonov? Milyenek lehetnek Timotei és Viktoriya? Alig bírom kivárni a vasárnapot.
Viszont, csak hogy nehogy túl optimistának tűnjek, egyszerűen muszáj írnom a kétségeimről is.
Mert mi van, ha nem olyanok lesznek, amilyennek elképzeltem őket? Mi van, ha Mr Crow elbeszélésével ellentétben mégis egy újabb hideg szívű családba kerülök? És mi van, ha nem engedik, hogy folytassam a Branimir Bútorgyárral való munkát? Mert a nélkül nem igazán tudom, mit tehetnék magammal...
Még egy utolsó információ: Kamen holnap este utazik vissza Fyronba, és ő fogja összeszedni a bútorrendelésekkel kapcsolatos dolgokat, aztán megküldi nekem, így tehát mindent meg tudtunk beszélni, amit terveztünk.
Ma pedig nem történt semmi. Jó éjt, kedves naplóm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése