2012. február 6., hétfő

2012. február 5.

Időnként úgy érzem, már régen elvesztettem az eszem. Néha pedig úgy, mint aki olyan dolgokra emlékszik, amik még nem is történtek meg. Hogy miről hadoválok? Munka közben elkezdtem firkálni, és fél órával később rájöttem, hogy Kamen esküvőjét vázoltam fel a lapra.
Az lehetséges, hogy valaki kissé gyatrán kitörölte az emlékeimet, majd visszaküldött a múltba? Csak mert az, hogy a jövőről hallucinálok, két dolgot jelenthet: hirtelen jóssá váltam, illetve végleg beleőrültem a munkába. Őszintén szólva a második variáció valószínűbb.
Ma is: reggel felkeltem, átöltöztem, aztán bekapcsoltam a gépet, és elkezdtem dolgozni. Aztán úgy húsz perccel ezelőtt kikapcsoltam, meg közben ebédeltem és zuhanyoztam. De lényeg a lényeg: sikerült behoznom a lemaradásaimat, és teljesen felkészülten jelenhetek meg a holnapi tanácson.
Ami azt jelenti, hogy noha már hét és hat között fel kell kelnem, mégis: fél egykor még itt ülök, és a naplómba körmölök...
Megyek aludni. Jó éjt, kedves naplóm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése